مصاحبه آرشیو خبر ها
یک روز می گویند همه چیز تمام شده و یک روز مدعی قهرمانی می شویم

یک روز می گویند همه چیز تمام شده و یک روز مدعی قهرمانی می شویم

جورجیو کیه لینی، کاپیتان یوونتوس امیدوار است تا قبل از تعطیلات ملی هفته آینده به میادین بازگردد.

 

این مدافع کهنه کار روزهای اخیر را به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا از دست داده اما بازگشت او به زودی امکان پذیر است. او به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: احساس بهتری دارم، یک ماه است که بیرون بودم، اما در زمین کار می کنم و هفته گذشته خوب بود.

 

کیلینی در ادامه گفت:

 

امیدوارم بتوانم در چند روز آینده به تمرینات گروهی برگردم.

 

آیا او می تواند به ایتالیا برای پلی آف جام جهانی در 24 مارس کمک کند؟

 

من هم اینچنین فکر میکنم؛ در واقع، امیدوارم بتوانم زودتر کمک کنم.

 

آیا یوونتوس به قهرمانی اعتقاد دارد؟

 

مسیر ما از نوامبر شروع شد، ما به چند ماه نیاز داشتیم تا یکدیگر را بشناسیم. ما تحت تاثیر تعطیلات بین المللی در آمریکای جنوبی قرار گرفتیم و بازیکنان مهم زیادی برای ما بازی های زیادی انجام دادند. کیلینی در پاسخ گفت: به جز شکست مقابل آتالانتا و اینتر، ما از نوامبر به بعد ثابت قدم شدیم.

 

خرید دوشان ولاهوویچ با دنیس زکریا باعث ایجاد شور و نشاط شده است، تیم در حال پیشرفت است و ما باید همینطور ادامه دهیم.

 

بازی شنبه سخت خواهد بود، ما می دانیم که سمپدوریا به امتیاز نیاز دارد. سپس لیگ قهرمانان است و برای همه ضروری است که به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنند.

 

من معتقدم که باید واقع بین باشیم، هواداران می توانند رویاپردازی کنند، اما ما باید واقع بین باشیم. واضح است که اگر بازی‌های متوالی زیادی را ببریم، می‌توانیم درباره آن (اسکودتو) فکر کنیم.

 

تا چند هفته پیش، ما حتی چهارم هم نبودیم. بازی های زیادی باقی مانده و من هم مثل مربی فکر می کنم اما به تعادل نیاز داریم. بعد از تساوی مقابل تورینو و آتالانتا همه چیز تمام شده به نظر می رسید. حالا می گویند ما می توانیم مدعی عنوان قهرمانی باشیم. ما به تعادل نیاز داریم و این ویژگی مربی است. اگر تیم‌های بالا مرتکب اشتباه می‌شوند، ما باید از آنها نهایت استفاده را ببریم، اما در حال حاضر، به ثابت بیشتر نیاز داریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: